Plán cílů a výsledků pro tvorbu webu

Jako mnoho firem před vámi jste si do svého vyhledávače zadali “tvorba webu“ nebo “tvorba webu Ostrava“, případně podobné slovní spojení, kterému se říká dotaz. Pravděpodobně jste přidali i Ostrava, Havířov, Karviná, Opava nebo Frýdek-Místek, případně Moravskoslezský kraj jako lokalitu, kde by měla vámi hledaná firma zabývající se tvorbou webu sídlit. Mezi firmami byla i ta naše – DigiDay Creative – tvorba webu z Ostravy. Pozorně jste si náš web prošli a sjednali jste si schůzku.

Teď sedíte se mnou nebo s některým s kolegů v naší kanceláři, popíjíte kávu, kterou vám připravila naše půvabná asistentka a jste zvědaví, co bude dál. Přijdou další otázky. Otázky, které nám pomohou lépe pochopit očekávání, která pro tvorbu webu máte.

Weby, jejich cíle a výsledky

Postupně se budeme společně prokousávat od obecných cílů:

  • získat prostřednictvím webu nové klienty,
  • posílit díky kvalitě webu důvěryhodnost firmy,
  • zvýšit povědomí o firmě,
  • chcete, aby se návštěvníci vašeho webu registrovali k odběru pravidelných zpráv e-mailem,
  • chcete získávat informace o návštěvnících vašeho webu,
  • chcete, aby si návštěvníci vašeho webu stahovali aplikace,

ke stále konkrétnějším a v číslech vyjádřeným výsledkům:

  • získat přes web X nových klientů za rok,
  • získat z webu X nových kontaktů na potenciální zákazníky za rok,
  • zvýšit návštěvnost webu o X návštěv za rok,
  • chcete, aby vaše webové stránky byly v TOP 10 ve výsledcích vyhledávačů,
  • chcete zvýšit obrat e-shopu o X procent za rok,
  • chcete, aby si vaši aplikaci z webu stáhlo X uživatelů za rok.

Tvorba webu začíná poznáním klienta a jeho potřeb

Teprve až poznáme vás a vaším prostřednictvím i vaše zákazníky, má smysl začít uvažovat, jakou formu webu tvořit. Naším cílem je tvorba webu na míru vaší firmy. Tvoříme weby, které vám přinesou konkrétní, kvantifikovatelný prospěch. Přijďte se o tom přesvědčit i vy. DigiDay Creative – tvorba webu je tu pro vás. Kontaktujte nás.