Tvorba webových stránek – rande s robotem

Tvorba webových stránek – rande s robotem

Tvorba www stránek na míru, na míru lidem

My v ostravské firmě Tripon Digital tvoříme webové prezentace. Tyto webové stránky plní pro klienty konkrétní účel – podávají informace, umožňují zákazníkům přes ně objednávat nebo nakupovat, zkrátka poskytují nějakou službu. Ale mohou dokázat i něco víc.

Mohou pomoci tomu, aby si návštevníci těchto www stránek vytvořili k dané firmě vztah.

Pohled na mrakodrapy v New Yorku může člověka omráčit svou velkolepostí. Ale zamilovat si jej můžete jen tehdy, když se v tisícovkách oken odráží rudá záře vycházejícího slunce. Když k technické dokonalosti přidáme něco živého.

Oživte svůj web

Při tvorbě www stránek, což není nic jiného, než skripty a strojový kód, propojený do soustavy odkazů, můžeme tímto dotykem života dodat vašim webovým stránkám ono kouzlo vycházejícího slunce. Můžeme změnit vnímání návštěvníka, který rázem přestane mít pocit, že je v interakci s pouhou aplikací, ale že využívá aplikace ke komunikaci se skutečnými lidmi. Místo neosobní transakce, kterou by mohl udělat s kýmkoliv, bude ve vztahu s VÁMI.

Webové stránky, které žijí

Způsobů, kterými můžete zlidštit své webové stránky, je celá řada. Uveďme si tři z nich.

1. Ruční kresba při tvorbě webu
Síla ruční kresby vynikne na webových stránkách firmy, která staví rodinné domy. Každý z nás touží bydlet ve svém. A “ve svém“ neznamená jen v domě, který vlastníme, ale také v domě, který není jako žádný jiný. Pokud stavíte domy a použijete na svých www stránkách ručně malovaný design, bude mít návštěvník naprosto jiný pocit, než ze sebelepší fotografie nebo dokonalého technického nákresu.

Úkolem dobrého webdesignu je skloubit rukou vytvořené prvky se zbytkem do jednoho autenticky působícího celku.

2. Osobní průvodce webovými stránkami
Představte si webové stránky o potřebách pro chovatele psů. Nabídku granulí, psích hraček a dalších nezbytností, které každý takový web obsahuje. Nic neobvyklého. Návštěvník věnuje pozornost sortimentu a cenám a porovnává jej s jinými www stránkami. A teď přidejte kreativu webdesignéra. V záhlaví každé podstránky je štěně a dělá tam přesně to, o čem stránka je. S chutí si pochutnává na psích specialitách, okousává gumovou klobásu nebo aportuje. Každý návštěvník si místo animovaného štěněte představí svého mazlíčka a jeho reakce už neprobíhá na racionální úrovni, nýbrž na emocionální. A o to tvůrcům webové stránky jde.

3. Váš tým
Návštěvníkem webových stránek je člověk. Aby si k prezentovaným výrobkům nebo službám mohl vytvořit vztah, musíte mu ukázat – jejich tvůrce. A to nejlépe v situacích, které mají k daným produktům vztah a způsobem, který je pro normálního člověka obvyklý. Místo precizních “fotografií z občanky“ zvolte formát, který odpovídá dané činnosti nebo profesi. Veselé selfíčko nebo jakoby polaroid působí opravdověji, než strojená póza na jednotném pozadí.

I ostravskou firmu Tripon Digital tvoří lidé. Lidé, jako vy. Přijďte si s námi popovídat o webdesignu. Baví nás to.