Obsahový marketing je typ online marketingu, kdy rozšiřujeme povědomí o našich obchodních značkách, produktech a/nebo službách pomocí kvalitního obsahu. Obsahový marketing patří mezi strategické typy marketingu, je dlouhodobého charakteru.

Za kvalitní obsah se v případě obsahového marketingu považuje takový obsah, který pomáhá naším cílovým skupinám:

  • rozpoznávat problémy a výzvy týkající se našeho oboru
  • identifikovat možné přístupy k řešení rozpoznaných problémů a naplňování rozpoznaných výzev
  • realizovat řešení vlastními silami nebo pochopit výhody naší nabídky produktů a/nebo služeb

Výhody obsahového marketingu

Obsahovým marketingem vybudujeme důvěru k naší značce a to pomocí poskytování informací zdarma. Další výhody obsahového marketingu jsou:

  • podpora růstu celé firmy
  • získávání více poptávek
  • ušetříme na reklamě
  • lidé se o nás začnou přirozeně zajímat
  • získáváme zpětné odkazy na náš web
  • stáváme se kapacitou ve svém oboru
  • máme v oboru vysokou reputaci
  • a další

V DigiDay Creative – tvorba webu rádi pracujeme na vašem obsahovém marketingu kontinuálně. Můžeme pro vás provést i jednorázové naplánování a spuštění obsahového marketingu  s tím, že dále již pokračujete vlastními silami. Nečekejte, až se obsahový marketing zařídí sám! Kontaktujte nás.

Chci požádat o konzultaci zdarmaKontaktujte nás