V rámci marketingu na sociálních sítích spravujeme váš profil, publikujeme příspěvky propagující nový obsah na vašem webu a reagujeme na komentáře. Nejčastěji pokrýváme FaceBook, LinkedIn, Instagram a Twitter.

Lidé používají sociální sítě proto, aby byli informováni, pobaveni a ve spojení. To všechno jim náš marketing na sociálních sítích umožňuje.

Zajímavé je, že na sociálních sítích máme při zobrazení našeho příspěvku asi 3 sekundy na získání pozornosti.

Je třeba nyní uvést, že když je někdo nespokojený s našimi produkty a/nebo službami, vyzveme jej, aby nám zaslal podrobné informace do soukromé zprávy a tak zabráníme tomu, aby byla jeho stížnost veřejně rozpitvávána.

Obsah na sociálních sítích

Uvedeme, jaký obsah na sociálních sítích je nejatraktivnější, které prvky by měly příspěvky na sociálních sítích zahrnovat, aby získaly co nejvíce pozornosti a v jakém poměru by měly být typy příspěvků na sociálních sítích uváděny, aby se dosáhlo maximálního efektu pro návštěvnost a zisky.

Nejatraktivnější formy obsahu na sociálních sítích

  • kvízy
  • průzkumy
  • zájmové skupiny

Provozování zájmové skupiny na sociálních sítích

Provozovat na sociálních sítích vlastní zájmovou skupinu a moderovat ji je výhodné, protože tak jsme v kontaktu s potenciálními zákazníky a/nebo klienty. Rovněž se tak profilujeme jako autorita v oboru. Odpovídáme na dotazy. Přispíváme novinkami z oboru.

Jistou nevýhodou je, že obsah, který členové zájmové skupiny vytvářejí, nevlastníme. A nejen proto je důležité, aby skupina byla kvalitně moderovaná. Tak se udrží jednotný tématický směr.

Vznikají pravidla zájmové skupiny, která mimo jiné uvádějí, do kdy se na jaký typ příspěvku reaguje, jaké příspěvky se mažou, atp.

Vhodné prvky obsahu na sociálních sítích

  • označování = v příspěvcích zmiňujeme firmy a lidi
  • hashtagování
  • uvádění polohy = uvádíme, odkud píšeme
  • uvádění emocí, pocitů, akcí
  • používání emotikonů

Rozdělení podle typu příspěvků na sociálních sítích

Rozdělení podle typu příspěvků na sociálních sítích

  • 80 procent příspěvků by mělo být na témata, která skutečně zajímají naše fanoušky
  • 20 procent příspěvků může propagovat naši značku a naše produkty a/nebo služby

Chybou je tlačit své produkty a/nebo služby, místo abychom byli nápomocni našim fanouškům a budovali s nimi hodnotné vztahy.

4 kategorie metrik sociálních sítí

Náš úspěch na sociálních sítích měříme pomocí těchto 4 metrik:

  • dosah = počet fanoušků, počet zobrazení
  • zapojení = počet lajků, počet sdílení, počet komentářů, počet prokliků na náš web
  • ROI neboli návratnost investic = výše příjmů z přímého prodeje, počet konverzí zájemců
  • udržení a loajalita =  hodnocení a recenze, vyřešené problémy, spokojenost, sentiment

Takto postupujeme v DigiDay Creative – tvorba webu při správě sociálních sítí pro naše klienty. Nečekejte, až se vaše sociální sítě vyřeší samy! Kontaktujte nás.

Chci požádat o konzultaci zdarmaKontaktujte nás