Grafika webu je něco jako obal výrobku. A to se ví, že obal také prodává. Běžně děláme v DigiDay Creative – tvorba webu grafiku webu, která působí elegantním a energickým dojmem. Inspiraci k takové práci čerpáme z dobrých vztahů a z pobytu v přírodě.

Odborníci se shodují, že naše webové stránky mají mít těchto pět vlastností:

  • užitečné
  • intuitivní
  • konzistentní
  • přístupné
  • lákavé

Co se týká grafiky webu, tak ta určitě má být konzistentní napříč celým webem. Rozhodně by grafika webu neměla snižovat úroveň přístupnosti.

Nosným úkolem grafiky webu je udělat web lákavý. Je prokázáno, že graficky atraktivnější web při shodném obsahu a shodné nabídce produktů a/nebo služeb přivádí více poptávek či objednávek.

Postup práce na grafice webu

Nejprve připravíme skicu grafiky webu. Této skice se říká drátěný model. Vy jako klient ji připomínkujete a schvalujete. Poté přichází na řadu magická harmonie barev a tvarů a z drátěného modelu se stává plnohodnotná grafika webu. Tuto grafiku webu vy jako klient připomínkujete. Na základě vašich připomínek návrh poupravíme. Po vašem schválení je zakázka na grafiku webu hotova.

Komplexní grafika webu

Komplexní návrh grafiky webu zahrnuje

  • návrh grafiky titulní stránky
  • návrh grafiky produktových stránek
  • návrh grafiky ostatních stránek
  • návrh grafiky webových aplikací
  • grafický návrh dokumentů ke stažení
  • grafický návrh produktových letáků a případových studií
  • úpravu fotografií
  • grafický návrh e-mailových zpráv
  • grafický návrh stránek na sociálních sítích
  • ikony a grafické prvky doplňující text

Grafika webu není úplně volné umění

Zatímco umělečtí malíři mohou svou inspiraci transformovat na hedvábné plátno téměř jakkoli, tak weboví grafici mají množství pravidel a omezení, která vycházejí z charakteru použití jejich umění na webových stránkách.

Především zohledňujeme aktuální trendy v grafickém designu webu. Trendy v grafice webu jsou něco jako móda v oblékání.

Nějaká konkrétní umělecká malba se někomu třeba líbí velice a jinému třeba vůbec ne. Samozřejmým požadavkem našich klientů je, aby se jejich nová webová grafika líbila pokud možno všem. Proto weboví grafici dodržují principy designu webu.

Rozměr umělecké malby je jednou daný. Rozměr počítačového monitoru, na kterém se webové stránky zobrazují, je návštěvník od návštěvníka jiný. To vede k požadavku na grafiku webu, aby byla pružná. Děláme takzvaný responzivní design.

My v DigiDay Creative – tvorba webu jsme připraveni pro vás vytvořit grafiku webu takovou, kterou budou návštěvníci vašeho webu doslova nalákáni ke spolupráci s vámi. Kontaktujte nás.

Pokud potřebujete nové logo firmy, tak jej pro vás vytvoříme. Nejen logo ale i celou korporátní identitu. Kontaktujte nás.

Chci požádat o konzultaci zdarmaKontaktujte nás