Nakouknutí pod pokličku našim grafikům

Někdo je tajnůstkář a někdo se se svými zkušenostmi rád dělí. Tripon Digital – tvorba webu má širší záběr, věnujeme se webdesignu, tvoříme loga i korporátní identitu. Spolupracujeme s několika grafiky a designery. S grafickým designem máme zkušenosti a s těmi jsme se rozhodli podělit. Dobrých grafiků totiž není nikdy dost. Pokud uvažujete o tom stát se grafikem, mohou vám být následující slova inspirací.

1. Design musí být v tobě

Pokud se chceš stát grafikem, je něco špatně. Grafikem se člověk rodí. Talent a ten tah na branku čili zájem kreslit je nezbytný.

2. Začni dělat grafiku

Chceš být grafik? Tak začni. Namaluj logo pro místní zahrádkáře, šachisty nebo pro stánek se zmrzlinou. Klidně za ředkvičky nebo za zmrzku.

3. Nauč se anglicky

Chceš se učit? Připrav se na to, že většina aktuálních vzdělávacích materiálů je v angličtině.

4. Pracuj na sobě

I když už si ovládl základy, nepřestávej se zdokonalovat. Opakování je matka moudrosti a v designu to platí dvojnásob. Opakuj postupy, zkoušej je na nových a nových produktech.

5. Nebuď mistr světa

Ano, všem kamarádům a kolegům se tvé výtvory líbí. To je podmínka nutná, ale nikoliv dostačující. Uč se od mistrů a s nimi se srovnávej. Sleduj české i světové portály, ať ti neujede vlak. Aktuální informace a nové poznatky se hodí.

6. …ale věř si

Přijde okamžik, kdy se nebude dařit. Kdy chválu vystřídají negativní reakce. Tak je to všude. Takže s tím počítej, stává se to i u grafického designu.

7. Vyzkoušej toho více, ale pak se rozhodni

Můžeš se věnovat webdesignu, klasickému grafickému designu, fotografii nebo videu. Ano, to vše spolu souvisí a na nějaké úrovni můžeš zvládnout všechno. Ale když chceš být mistrem, začni se specializovat.

Tripon Digital – tvorba webu tvoří web i klasický grafický design. Pod každým výtvorem je podepsán grafik, který si prošel podobnou cestou. Pokud přemýšlíte nad novým webem nebo třeba logem, můžete využít zkušeností našich designerů. Výsledkem bude profesionální výtvor, který potěší vás a zaujme vaše partnery i zákazníky. Kontaktujte nás.

Napište svůj dotaz či názor