Firemní identita – 4 nezbytnosti dobrého eshopu

4 nezbytnosti dobrého eshopu

Tripon Digital má s tvorbou eshopu dlouholeté zkušenosti. Tyto zkušenosti se snažíme přenášet i na naše klienty. Kromě toho, že tvoříme eshopy dokonalé po technické i vzhledové stránce, nabízíme partnerům i know-how, které jejich eshopy posune o level výše. Vybrali jsme 4 nezbytnosti, jejichž uplatňování pomůže zvýšit obrat eshopu.

1. Důvěra v eshop
Při prodeji prostřednictvím eshopu hraje důvěra zásadní roli. Pokud sami na internetu nakupujete, znáte ten pocit. Vyhledávač na vás vyplivl seznam eshopů a vy jste jeden z nich otevřeli. Jste tady poprvé. Všechno vypadá, jak má. Přesto někde vzadu v hlavě máte otázku. Nejsou to podvodníci? Dostanu, co jsem si objednal?

Důvěru zákazníků zvyšují reference. V ideálním případě je to doporučení známé osobnosti, ale svou roli splní i pochvala “člověka z davu“.

Pokud chcete provozovat eshop, který je důvěryhodný, nesmí na něm reference chybět. Ať už ve formě oblíbených palců nahoru, hvězdiček nebo slovních komentářů od spokojených klientů.

2. Osobní vazba zákazník – eshop
S důvěrou souvisí i další téma – osobní přístup ke každému zákazníkovi. Tento osobní přístup v případě nákupu na eshopu může mít několik podob. První formou je komunikace o stavu odbavení zakázky prostřednictvím emailu. Další prvek, který posiluje pocit osobního přístupu k zákazníkovi, je sekce Q&A, tedy otázky a odpovědi. Ovšem fungující sekce.

Další dvě nezbytnosti patří do kategorie Jak pracuje lidský mozek. Jsou to doporučení, která dáváme, a která mají za cíl zvýšit podíl konverzí. Zkrátka udělat z návštěvníka eshopu kupujícího

3. Důvod ke koupi
Nestačí jen nabízet kvalitní produkty. Pokud chceme z návštěvníka eshopu udělat kupce, musíme mu pomoci se rozhodnout. Musíme mu, promiňte ten obrat, implantovat do mozku odpověď na otázku Proč? Proč potřebuji právě tento produkt?

Pokud popis vašeho produktu obsahuje i odpovědi na typické zákazníkovo Proč, je konverze vyšší.

4. Co si mám vybrat?
Internet je prostředí, kde se dá najít doslova všechno. Výrobci nabízejí velice široké produktové řady. Někdy ale příliš široká nabídka zákazníka od nákupu odradí. Není schopen rozlišit rozdíl a místo koupě dále váhá.

Tripon Digital svým klientům společně s klasikem radí: méně je někdy více. Prezentujte zákazníkovi výrobky v omezeném rozsahu. Pokud najde odpověď na otázku proč, nekomplikujte mu život ještě možností výběru z velkého množství variant.