4 nezbytnosti dobrého e-shopu
Faktory důvěry a osobitosti DigiDay Creative má s tvorbou e-shopu dlouholeté zkušenosti. Tyto zkušenosti využívají...
Co prodávat v e-shopu
Co budeš dělat, až vyrosteš? No přece byznys na internetu! Takhle odpovídají naše ratolesti a...
E-shop na míru – ale vyplatí se?
S e-shopy se roztrhl pytel. Ale jen některé vydělávají. Uvažujete o vlastním e-shopu? Pokud ano,...
Tvorba e-shopu aneb jak nepřicházet o peníze
Jednou z náplní činnosti naší firmy je tvorba e-shopů. Někdy jednáme s klienty, kteří mají...
Nakouknutí pod pokličku našim grafikům
Někdo je tajnůstkář a někdo se se svými zkušenostmi rád dělí. DigiDay Creative - tvorba...
Korporátní identita, logo a logomanuál
Zažili jsme to všichni. Něco jsme řešili selským rozumem. A pak jsme narazili na odborníka,...
Kontinuální versus radikální redesign webu
Web odráží vývoj firmy. V čase se mění. Změny mohou být kontinuální nebo radikální. Dá...
Využijte sílu fotografie při tvorbě webu
Součástí grafického designu webu může být fotografie. Internetoví pamětníci pravděpodobně slýchali opačné rady. V dobách,...
7 smrtelných hříchů tvorby webu
My v DigiDay Creative jsme lidé. A jako lidé nejsme dokonalí. Ale jako tvůrci webu...
Osobitost webu je jako osobitost robota
Tvorba www stránek na míru, na míru lidem My v ostravské firmě DigiDay Creative -...
Responzivní design při tvorbě webu
Půvab tvorby webu je ve tvorbě Víte, co je na tvorbě webu nejkrásnější? Nekonečné možnosti....
Plán cílů a výsledků pro tvorbu webu
Jako mnoho firem před vámi jste si do svého vyhledávače zadali “tvorba webu“ nebo “tvorba...