Budování zpětných odkazů
Budování zpětných odkazů
Zpětný odkaz je odkaz, který vede na určitou stránku našeho webu odjinud. Aktivita vedoucí k...
Reklama na webové stránky
Reklama na webové stránky
Návštěvnost webových stránek sama od sebe nevznikne. Není to jako když si otevřeme provozovnu na...
Intuitivnost ovládání
Intuitivnost ovládání
Uživatelé internetu mívají zkušenosti s množstvím webových stránek. Díky tomu vědí, jak se webové stránky...
Důvěryhodnost webu
Důvěryhodnost webu
S důvěryhodností webových stránek na internetu je to jako s důvěryhodností lidí v našem životě....
Psaní textů pro webové stránky
Psaní textů pro webové stránky
Jak jsme již zmínili, webové stránky prodávají zejména díky kvalitnímu textovému obsahu a nikoli díky...
Využití internetových vyhledávačů
Využití internetových vyhledávačů
Internetové vyhledávače jsou v roce 2020 nejpoužívanějším způsobem, jak získat nové informace nebo jak se...
see think do care framework
Úspěšně fungující marketing díky STDC frameworku
Pro někoho žádná novinka, pro jiné novinka. Co je to metoda STDC, jaká je odlišnost...
koncept tvorby firemního webu
Koncept tvorby firemního webu
Webové stránky jsou dílo, které se skládá z prvků: softwarových grafických textových Tyto prvky webových...
Hlavní chyby při tvorbě webu – čemu se vyhnout?
Napříč internetem se můžeme setkat s množstvím webů, které by se daly nazvat při nejmenším,...
Patička webu – lámete si hlavu s tím, co do ní umístit?
Při zamýšlení tvorby webu máte jasnou vizi, jak bude homepage, chcete-li domovská stránka, vlastně vypadat....
Hlavní menu – experimentovat, či se držet standardu?
Při tvorbě nových webových stránek nás to mnohdy táhne k experimentování. Co dát menu dolů?...
Webdesign 2021 – textury a microcopy
Realistické textury Pokud neholdujete jednolitým strukturám, či vyloženě nezapadají do toho, o čem web informuje,...