Využití internetových vyhledávačů
Využití internetových vyhledávačů
Internetové vyhledávače jsou v roce 2020 nejpoužívanějším způsobem, jak získat nové informace nebo jak se...
see think do care framework
Úspěšně fungující marketing díky STDC frameworku
Pro někoho žádná novinka, pro jiné novinka. Co je to metoda STDC, jaká je odlišnost...
koncept tvorby firemního webu
Koncept tvorby firemního webu
Webové stránky jsou dílo, které se skládá z prvků: softwarových grafických textových Tyto prvky webových...
Hlavní chyby při tvorbě webu – čemu se vyhnout?
Napříč internetem se můžeme setkat s množstvím webů, které by se daly nazvat při nejmenším,...
Patička webu – lámete si hlavu s tím, co do ní umístit?
Při zamýšlení tvorby webu máte jasnou vizi, jak bude homepage, chcete-li domovská stránka, vlastně vypadat....
Hlavní menu – experimentovat, či se držet standardu?
Při tvorbě nových webových stránek nás to mnohdy táhne k experimentování. Co dát menu dolů?...
Webdesign 2021 – textury a microcopy
Realistické textury Pokud neholdujete jednolitým strukturám, či vyloženě nezapadají do toho, o čem web informuje,...
Webdesign 2021 – interakce a jiný úhel pohledu
Zdržte čtenáře interaktivním webem I přes celkově minimalistické pojetí webů se klade důraz na interakci....
Webdesign 2021 – jednoduchost a tmavý mód
Jednoduchost designu v první řadě Zapomeňme minimálně pro rok 2021 na blikající prvky a dramatické...
Webdesign 2021
Trendy tvorby webových stránek pro tento rok Stejně jak se posouvají technologie, posouvá se zároveň...
Google zásadně mění algoritmus
Google zásadně mění algoritmus
Google určuje pořadí webových stránek ve výsledcích vyhledávání podle několika takzvaných metrik. Jednou z nich...
Nejlepší web pro obec
Nejlepší web pro obec
Uvažujme o nejlepším webu pro obec. Nejlepším z pohledu jeho obsahu a funkcionalit. Říká se,...