případová studie SEO strategie
SEO strategie firmy F
V dnešním článku se podíváme na případovou studii SEO strategie firmy F, která je významným...
případová studie obsahová strategie
Obsahová strategie firmy X
Firma X, zaměstnávající více než 500 lidí, se specializuje na výrobu lan pro různé outdoorové...
výběrové řízení nový firemní web
Jak jsem v roce 2003 získal zakázku na firemní web
Tehdy před 20 lety jsem byl relativně začátečník v digital marketingu. Jednou jsem se jako...
unique selling proposition
Jak vytvořit účinné USP pro vaši firmu
V dnešním konkurenčním světě bývá někdy náročné vyniknout. A právě zde vstupuje do hry USP...
bezpečnost dat a webové stránky
Bezpečnost dat a webové stránky
Cokoli je jen tak moc bezpečné, jako je bezpečný nejslabší článek toho něčeho. Zabezpečení v...
nas-novy-firemni-web
Váš nový firemní web
V dnešní digitální éře je webová stránka nejen vizitkou firmy, ale také klíčovým nástrojem pro...
Proč se web nezobrazuje správně?
Pokud se vám web nezobrazuje správně, řešením je responzivní web, nebo také responzivní web design,...
Provoz, údržba a rozvoj webu
Provoz, údržba a rozvoj webových stránek
Proošli jsme společně fází analýzy, fází návrhu a fází vytváření (implementace, programování) webových stránek. Poté...
Měření návštěvnosti webových stránek
Měření návštěvnosti
Pod měření návštěvnosti spadá nejen zaznamenávání jednotlivých návštěv ale i zaznamenávání konverzí. Připomínáme, že konverze...
Budování zpětných odkazů
Budování zpětných odkazů
Zpětný odkaz je odkaz, který vede na určitou stránku našeho webu odjinud. Aktivita vedoucí k...
Reklama na webové stránky
Reklama na webové stránky
Návštěvnost webových stránek sama od sebe nevznikne. Není to jako když si otevřeme provozovnu na...
Intuitivnost ovládání
Intuitivnost ovládání
Uživatelé internetu mívají zkušenosti s množstvím webových stránek. Díky tomu vědí, jak se webové stránky...