Branding – Značka je nejvíc!
Jak se tvoří brand: Komplexní průvodce budováním značky V dnešní době, kdy trh přetéká nekonečným...
unique selling proposition
Jak vytvořit účinné USP pro vaši firmu
V dnešním konkurenčním světě bývá někdy náročné vyniknout. A právě zde vstupuje do hry USP...
bezpečnost dat a webové stránky
Bezpečnost dat a webové stránky
Cokoli je jen tak moc bezpečné, jako je bezpečný nejslabší článek toho něčeho. Zabezpečení v...
Proč se web nezobrazuje správně?
Pokud se vám web nezobrazuje správně, řešením je responzivní web, nebo také responzivní web design,...
Provoz, údržba a rozvoj webu
Provoz, údržba a rozvoj webových stránek
Proošli jsme společně fází analýzy, fází návrhu a fází vytváření (implementace, programování) webových stránek. Poté...
Měření návštěvnosti webových stránek
Měření návštěvnosti
Pod měření návštěvnosti spadá nejen zaznamenávání jednotlivých návštěv ale i zaznamenávání konverzí. Připomínáme, že konverze...
Budování zpětných odkazů
Budování zpětných odkazů
Zpětný odkaz je odkaz, který vede na určitou stránku našeho webu odjinud. Aktivita vedoucí k...
Reklama na webové stránky
Reklama na webové stránky
Návštěvnost webových stránek sama od sebe nevznikne. Není to jako když si otevřeme provozovnu na...
Intuitivnost ovládání
Intuitivnost ovládání
Uživatelé internetu mívají zkušenosti s množstvím webových stránek. Díky tomu vědí, jak se webové stránky...
Důvěryhodnost webu
Důvěryhodnost webu
S důvěryhodností webových stránek na internetu je to jako s důvěryhodností lidí v našem životě....
Psaní textů pro webové stránky
Psaní textů pro webové stránky
Jak jsme již zmínili, webové stránky prodávají zejména díky kvalitnímu textovému obsahu a nikoli díky...
Využití internetových vyhledávačů
Využití internetových vyhledávačů
Internetové vyhledávače jsou v roce 2020 nejpoužívanějším způsobem, jak získat nové informace nebo jak se...