3 chyby, kvůli kterým vám z webu odcházejí zákazníci

Nevydělává vám web tolik, kolik byste čekali? Odcházejí vám z něj potenciální zákazníci, nebo sem dokonce ani nedorazí? Možná vaše stránky trpí některou ze 3 velmi častých chyb. Ty mají za následek horší SEO. Ale hlavně kvůli nim web působí zastarale a je uživatelsky nepřívětivý. Které chyby to jsou a jak se jich zbavit?

Chybné odkazy

Znáte to. Přijdete na web, zaujme vás nějaký odkaz, kliknete na něj a objeví se chybová hláška. Web na vás působí neaktuálně, nedůvěryhodně. Možná vás napadne, že to asi nebude nejlepší dodavatel ve svém oboru. A přesně takový názor nejspíš získá většina vašich potenciálních zákazníků, pokud máte na webu chybné odkazy. Navíc si tak zbytečně zhoršíte SEO, takže ve výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů se posouváte dolů. Co s tím?

Využijte některý z bezplatných online nástrojů, které projdou otestují celý váš web na přítomnost chybných odkazů. Doporučujeme: https://www.deadlinkchecker.com/website-dead-link-checker.asp Ten vám vytvoří soupis všech chybných odkazů, které stačí opravit, případně smazat, pokud už nejsou aktuální.

Pravopisné chyby

V době, kdy většina textových editorů obsahuje funkci kontroly pravopisu, je docela mrzuté provozovat webové stránky s překlepy, o zjevných hrubkách ani nemluvě. Jistě, chyba se občas stane. Je ale velká škoda mít profesionálně vypadající web, kde bijí do očí gramatické a stylistické chyby. Jak se s tím vypořádat?

Při psaní textů využívejte nástroj kontroly pravopisu. Ten ale nezachytí všechny chyby. Můžete totiž napsat slovo, které je sice správně, ale neodpovídá významu věty. Všichni to známe z chytrých telefonů, které nám při psaní automaticky doplňují slova, někdy úplně jiná, než máme na mysli.

Proto doporučujeme svěřit texty do rukou profesionálního webového copywritera, tedy toho, kdo píše texty pro web. Kontaktujte nás, napíšeme texty pro váš web a nebo je stylisticky vyladíme.

Špatné zobrazení na mobilu či tabletu

Stále více lidí si dnes prohlíží webové stránky na mobilu či tabletu. Nezapomeňte na to při tvorbě vašeho webu. Pokud máte stránky, které vypadají skvěle na počítači, ale na mobilu jsou nepřehledné, nebo dokonce nečitelné, pravděpodobně tím odrazujete část vašich potenciálních klientů.

Ověřte si, jak vypadá váš web na mobilním telefonu a jak na tabletu. Co když fotky jsou rozhozené, text si musíte přibližovat, a i tak se ztrácíte? A teď si představte, že jste tu poprvé. Web, který vypadá skvěle na monitoru PC, notebooku, na chytrém mobilu i na tabletu, se nazývá responzivní. Kontaktujte nás, uděláme pro vás responzivní web, zaměřujeme se na tvorbu webu.